onsdag 10. august 2011

SNART AVREISE

Trodde ikke jeg skulle si det her, men nå har jeg lagd en blogg :P 
Her kommer jeg til å skrive om mine dager i Las Vegas, NV hvor jeg skal bo i 10 måneder ;)

Jeg ble akseptert til AFS sitt USA-program i april i år, men jeg fikk ikke vite om vertsfamilien før i juli og fikk ikke de offisielle papirene før på mandag for to dager siden. Imorgen er det avreise, jeg skal fly hele veien til Las Vegas, via København, Washington DC og Los Angeles og passere hele 9 tidssoner på veien!

Jeg skal bo hos et homofilt par, Matt og Corey, og skal også ha en AFS-bror fra Tyskland, Flemming! 
Tenkte med en gang at det var litt spesielt, men etterhvert som jeg har hatt litt kontakt med dem og sett bilder av både dem og hjemmet deres gleder jeg meg veldig! Det virker veldig bra og måten AFS har forberedt reisen på med både preorientering på Nannestad og info på mail har vært kjempebra! :-D

Hvis dere lurer på noe er det bare å spørre meg, ellers er det bare å fortsette å følge med på mitt år i Las Vegas her! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar